Posle kompanije „MPC“ i agencije „Saatchi & Saatchi / Bates“, poslednjih 17 godina se bavi
savetovanjem klijenata na bazi analitike velikih podataka i informacija dobijenih istraživanjem
potrošača. Prvo kao deo „GfK“ tima od osnivanja 2001. godine, a sada kao suosnivač u start-up
kompaniji „Data Do“. Kompanija „Data Do“ primenjuje nauku o podacima i naprednu analitiku u
poslovnom odlučivanju i monetizaciji podataka.
U okviru GfK Goran je najviše bio uključen u istraživanja i konsultantske aktivnosti za klijente iz
oblasti finansija, tehnologije i robe široke potrošnje. U oblasti usluga savetovao je kompanije kao
što su: UNIQA, Generali, Wiener Stadtische, AXA, DDOR, Raiffeisen Banka, SoGe banka,
MasterCard, VISA, Svetska banka, Banca Intesa, Komercijalna banka i druge. Od ostalih kompanija
tu su: Coca-Cola, Delhaize, VIP, Telenor, Regional Cooperation Council, World Bank, UNDP,
USAID, OECD, P&G, Bambi, Philip Morris, Atlantic grupa, Nelt, Dr Oetker, Marbo i mnogi drugi.
Goran je magistar društvenih nauka u oblasti marketinga. Dobitnik je prestižne „Chevening“
stipendije Britanskog saveta namenjene talentovanim diplomcima i stručnjacima. Magistrirao je na
Poslovnoj školi Univerziteta u Nottingham-u 2002. godine, Velika Britanija. Osnovne studije završio
je u oblasti marketinga i ekonomije na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Beogradu.
Predaje ’’Ponašanje potrošača i bihevioralna ekonomija’’ na Fakultetu za medije i komunikacije.
Predavanja je držao i na Mokrogorskoj školi menadžmenta, Ekonomskom fakultetu u Beogradu
kao i na IAB i IDEA akademiji. Edukativne radionice iz oblasti ponašanja potrošača, marketinga i
istraživanja držao je za klijente kao što su Državna Lutrija Srbije, Delta Generali, Metalac, Ogilvy &
Mather, Regionalna razvojna agencija Zlatibor, i drugi. U okviru GfK bio je sertifikovani trener u
oblasti „Consumer Insight-a“ za oblast Centralne i Istočne Evrope.
Poslednjih nekoliko godina fokusiran je na (i)racionalno ponašanje potrošača u off- i on-line
okruženju i pristupe koji pomažu boljem razumevanju takvog potrošača.
Prezentovao je na konferencijama u Srbiji, Beču, Pragu, Ljubljani, Zagrebu, Tirani i Sofiji.